DIGITALNA EVOLUCIJA
Smanjenje tehnoloških i poslovnih rizika, optimizacija operativnih troškova, inovacije i unaprjeđenja.
Portfelj upravljivih servisa korisniku daje cjelovitu IT uslugu skrojenu po najboljoj mjeri koja
će podignuti efikasnost i sniziti troškove operativnog poslovanja.
Provjerite naše inačice IT outsourcinga kroz posložene pakete koji garantiraju manje
ulaganja, a više tehnologije u najboljem smislu.
Zbog više od 15 godina rada i brojnih kompleksnih omni-channel kontakt centar
projekata malo je toga što ne možemo. Sistemski dio je baziran na Cisco kontakt centar
tehnologijama, dok je aplikativni dio naša kontakt centar aplikacija. Osim
funkcionalnosti rada s kontaktima, aplikacija može biti integrirana sa svim aplikativnim
rješenjima (npr. CRM) koja služe kao podrška samom poslovnom procesu.
Spajaju ljude, strojeve, stvari i podatke za veću učinkovitost i zadovoljstvo korisnika.
Tehničko rješenje za više samoposlužnih uređaja, a uz koje ide servisna mreža za teritorij cijele zemlje. Omogućuju brojne napredne funkcionalnosti kao što su naručivanje, prikaz dodatnih informacija o proizvodima, oglašavanje, plaćanje računa te prodaju elektronskih proizvoda kao što su ulaznice, karte, bonovi i lutrija. Samoposlužni uređaji za naplatu značajno utječu na smanjenje redova i veće zadovoljstvo kupaca.
Neki procesi u industriji i poslovanju stvoreni su prije više desetljeća, mnogo prije današnjih
inovacija. Naše znanje o automatizaciji – od projekata do operacija – usredotočeno je na to
da vam pomogne u dostizanju izvrsnosti u poslovanju.
Electronic Fund Transfer at Point Of Sale ili EFTPOS omogućuje pametno plaćanje u svakom pogledu, besprijekorno iskustvo naplate u kombinaciji s visokom razinom sigurnosti.
EMA ili Enterprise Mobility Administration se temelji na oblaku i omogućava siguran pristup
i dijeljenje poslovnih aplikacija i sadržaja.
S jedne strane neovisnost o tehnologiji (Citrix, VMware, Microsoft …), a s druge top ekpertiza u svakoj od spomenutoj čine nas broj 1 partnerom za virtualizaciju.
Usluga objedinjenih komunikacija, bez investicija u opremu, uz fiksni mjesečni trošak.
Microsoft Office 365 nudi niz poslovnih aplikacijskih rješenja koja omogućuju veću produktivnost, efikasnost i inovativnost zaposlenika koji si na taj način znatno olakšavaju poslovanje i jednostavnije dolaze do zacrtanih poslovnih ciljeva. Da bi se maksimalno iskoristio navedeni potencijal dostupnih rješenja, implementacija novih alata zahtjeva adekvatan pristup i strategiju, posebice kad su u pitanju promjene svakodnevnog načina rada i komunikacije zaposlenika.
ComEnergy i Combis EWA napredne su platforme za daljinsko očitanje, praćenje, analizu, izvještavanje i alarmiranje o potrošnji energenata u prerađivačkoj industriji i javnom sektoru.
Database sustavi spadaju u visokokritične sustave za poslovanje, a komercijalna rješenja dostupna na tržištu su skupa i kompleksna. S druge strane, improvizirana in-house rješenja znaju često biti nepouzdana. Zato smo razvili vlastito rješenje – upoznajte SecondBase – najpovoljnije rješenje za replikaciju Oracle baze podataka.
Combis ARA je opsežno rješenje, razvijeno od strane Combisa, za udaljeni pristup i automatizaciju procesa unutar organizacija. Sastoji se od četiri modula od kojih svaki adresira različite aspekte udaljenog pristupa.
Digitalizacija poslovanja danas je ključni korak za svaku tvrtku koja želi ostati konkurenta, povećati produktivnost i optimizirati radne procese. Korištenjem naprednih aplikacija za digitalizaciju poslovanja moguće je ubrzati i automatizirati svakodnevne zadatke, smanjiti operativne troškove te poboljšati korisničko iskustvo.