DIGITALNA EVOLUCIJA
Smanjenje tehnoloških i poslovnih rizika, optimizacija operativnih troškova, inovacije i unaprjeđenja.
Portfelj upravljivih servisa korisniku daje cjelovitu IT uslugu skrojenu po najboljoj mjeri koja
će podignuti efikasnost i sniziti troškove operativnog poslovanja.
Provjerite naše inačice IT outsourcinga kroz posložene pakete koji garantiraju manje
ulaganja, a više tehnologije u najboljem smislu.
Zbog više od 15 godina rada i brojnih kompleksnih omni-channel kontakt centar
projekata malo je toga što ne možemo. Sistemski dio je baziran na Cisco kontakt centar
tehnologijama, dok je aplikativni dio naša kontakt centar aplikacija. Osim
funkcionalnosti rada s kontaktima, aplikacija može biti integrirana sa svim aplikativnim
rješenjima (npr. CRM) koja služe kao podrška samom poslovnom procesu.
Spajaju ljude, strojeve, stvari i podatke za veću učinkovitost i zadovoljstvo korisnika.
Tehničko rješenje za više samoposlužnih uređaja, a uz koje ide servisna mreža za teritorij cijele zemlje. Omogućuju brojne napredne funkcionalnosti kao što su naručivanje, prikaz dodatnih informacija o proizvodima, oglašavanje, plaćanje računa te prodaju elektronskih proizvoda kao što su ulaznice, karte, bonovi i lutrija. Samoposlužni uređaji za naplatu značajno utječu na smanjenje redova i veće zadovoljstvo kupaca.
Neki procesi u industriji i poslovanju stvoreni su prije više desetljeća, mnogo prije današnjih
inovacija. Naše znanje o automatizaciji – od projekata do operacija – usredotočeno je na to
da vam pomogne u dostizanju izvrsnosti u poslovanju.
Electronic Fund Transfer at Point Of Sale ili EFTPOS omogućuje pametno plaćanje u svakom pogledu, besprijekorno iskustvo naplate u kombinaciji s visokom razinom sigurnosti.
EMA ili Enterprise Mobility Administration se temelji na oblaku i omogućava siguran pristup
i dijeljenje poslovnih aplikacija i sadržaja.
S jedne strane neovisnost o tehnologiji (Citrix, VMware, Microsoft …), a s druge top ekpertiza u svakoj od spomenutoj čine nas broj 1 partnerom za virtualizaciju.
Usluga objedinjenih komunikacija, bez investicija u opremu, uz fiksni mjesečni trošak.
Microsoft Office 365 nudi niz poslovnih aplikacijskih rješenja koja omogućuju veću produktivnost, efikasnost i inovativnost zaposlenika koji si na taj način znatno olakšavaju poslovanje i jednostavnije dolaze do zacrtanih poslovnih ciljeva. Da bi se maksimalno iskoristio navedeni potencijal dostupnih rješenja, implementacija novih alata zahtjeva adekvatan pristup i strategiju, posebice kad su u pitanju promjene svakodnevnog načina rada i komunikacije zaposlenika.
ComEnergy i Combis EWA napredne su platforme za daljinsko očitanje, praćenje, analizu, izvještavanje i alarmiranje o potrošnji energenata u prerađivačkoj industriji i javnom sektoru.
Database sustavi spadaju u visokokritične sustave za poslovanje, a komercijalna rješenja dostupna na tržištu su skupa i kompleksna. S druge strane, improvizirana in-house rješenja znaju često biti nepouzdana. Zato smo razvili vlastito rješenje – upoznajte SecondBase – najpovoljnije rješenje za replikaciju Oracle baze podataka.
Combis ARA je opsežno rješenje, razvijeno od strane Combisa, za udaljeni pristup i automatizaciju procesa unutar organizacija. Sastoji se od četiri modula od kojih svaki adresira različite aspekte udaljenog pristupa.