stats

Vaučeri i bespovratna sredstva za Digitalizaciju

stats

Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije poduzeća (Microsoft Office 365, CRM, DMS, aplikacija za Call centar) – bespovratna sredstva u iznosu od 76.000 kn po tvrtci

SREDSTVA IZ EUROPSKE UNIJE ZA PODUZETNIKE
CILJ Krajnji cilj je izrada tehničkog rješenja i specifikacije te arhitekture budućih ICT sustava tvrtke s kojim će poduzetnik moći financirati implementaciju sustava svojim ili EU sredstvima (bespovratna sredstva za digitalizaciju u vrijednosti od 750.000 kn).

 

Projektom se financira digitalizacija poslovnih procesa i uvođenje udaljenog radnog mjesta (npr. rad od kuće), izrada strategije planskog uvođenja Office 365 alata, CRM, DMS, aplikacije za Call centar i/ili uspostava sustava za elektronsko zaprimanje i evidenciju korisničkih zahtjeva.

 

Primarni cilj je analiza stanja i potreba u kompaniji kako bi se uspostavilo što učinkovitije korištenje dostupnih alata i licenci:
– podizanje angažmana zaposlenika
– učinkovitije upravljanje kupcima
– digitalno kolanje dokumenata
– uspostava digitalnog komunikacijskog kanala za upravljanje korisničkim zahtjevima i komunikacijom s kupcima
– priprema za obuku zaposlenika na konkretnim implementiranim procesima

ZAŠTO VAUČER? Digitalno društvo i aktualni trendovi u poslovanju posljedično generiraju sve veću količinu sadržaja (dokumenata, procesa…) u kompaniji, uz povećanje obujma kolaboracije i disperzije znanja unutar kompanije te u komunikaciji s kupcima.

 

Da bi se navedenim izazovima upravljalo efikasno, potrebno je uvesti standardizaciju kolaboracije, procesa, sadržaja i komunikacije na razini cijele kompanije te prema kupcima što je ujedno predmet ove ponude.

 

Projektom će se analizirati:
– aktivnosti i procedure koje čine poslovanje organizacije kako bi se optimizirali poslovni procesi
– potrebe zaposlenika u svakodnevnom radu s dokumentima, informacijama, načini kolaboracije među djelatnicima, analiza i standardizacija komunikacijske mreže timova/poslovnih jedinica i internih procesa u kolaboraciji
– definiranje ključnih sudionika i uloga, odabir primjerenih procesa i tehnologija
– izrada tehničke i sadržajne pripreme za implementaciju novih alata usmjerena na procese i na tehnologije.

Adekvatnim iskorištavanjem potencijala dostupnih alata i sustava poduzeće će postići digitalnu zrelost što će direktno utjecati kako na zadovoljstvo zaposlenika i kupaca tako i na tržišnu konkurentnost.

ŠTO DOBIVATE S VAUČEROM ZA DIGITALNI MARKETING?
  • Strategiju korištenja digitalnih alata i sustava (koji alat ili sustav će se kada koristiti)
  • Uspostavu standardiziranih procesa
  • Tehničku specifikaciju za prijavu na EU bespovratna sredstva za digitalizaciju
  • Promotivnu kampanju o novim alatima i benefitima za djelatnike
  • Edukacijski paket za djelatnike (online webinari, digitalni materijali) o novim alatima za rad
PONUDA
  • Izrada strategije uvođenja alata i sustava za upravljanje poslovnim procesima: pregled trenutnog stanja, analiza potreba i zahtjeva korisnika (timova/odjela i organizacije), izrada plana provedbe implementacije alata i sustava, izrada komunikacijskog plana, definiranje edukacijskog plana
  • Tehnička i sadržajna prilagodba alata: prilagodba organizacijskih postavki, definiranje relevantnog sadržaja, procesa i tema koje se prebacuju na nove alate (kroz radionice s ključnim korisnicima), kreiranje produkcijske okoline (timovi na Teamsu, Intranet na SharePointu, planovi aktivnosti (hodogrami, liste,…)
  • Promotivne aktivnosti o novim alatima: predlošci informativnih e-mailova, infografike o novim alatima, brzi vodiči korištenja, stranica na Intranetu sa sadržajem o novim alatima i scenarijima korištenja
  • Edukacijske aktivnosti: upute za korištenje alata, edukacija vlasnika procesa kroz radionice o upravljanju alatima, edukacija zaposlenika kroz online webinare o novim alatima i najboljim praksama korištenja
BUDŽET Vrijednost 76.000 kn

 

Vaučeri za digitalizaciju

Vaučeri služe kao potpora za digitalizaciju poslovnih modela poduzeća. Vaučeri omogućuju pristup specifičnim uslugama u području digitalizacije i digitalne transformacije s ciljem razvoja inovativnih projekata. Jedna tvrtka može iskoristiti dva od četiri ponuđenih vaučera i na taj način značajno unaprijediti svoje poslovanje.

Svaki vaučer može kombinirati više usluga vezanih uz digitalizaciju poduzeća što je detaljno opisano u uslugama.

Vaučeri za kibernetičku sigurnost (110.000 kn/korisnik)

01

Naš svijet koji sve brže postaje digitalan donosi nam mnoštvo prednosti. Osim prednosti, s digitalizacijom su došle i neke opasnosti.
Najveća od tih opasnosti na koju sve više obraćamo pozornost je ugroza sigurnosti na internetu. Zahvaljujući ovim uslugama naši će stručnjaci utvrditi slabosti vašeg informatičkog sustava i predložiti vam poboljšanja kako bi vaše poslovanje bilo sigurno.

Za više informacija kontaktirajte nas s povjerenjem!

eu_fondovi@t.ht.hr

Vaučer za digitalni marketing
(75.000 kn/korisnik)

02

Zahvaljujući društvenim mrežama (Facebook, Instagram…), internetskim alatima (Google oglašavanje, web shop…) plasirajte svoje proizvode i usluge velikom broju potencijalnih kupaca koji do sada nisu znali za vas.

Za više informacija kontaktirajte nas s povjerenjem!

eu_fondovi@t.ht.hr

Vaučer za razvoj ili primjenu složenih digitalnih proizvoda i usluga (150.000 kn/korisnik)

03

Ovaj vaučer je izvrsna prilika da svoje poslovanje dignete na višu razinu i osuvremenite proizvodne pogone pametnim uslugama (Industry 4.0, Internet Of Things, Big Data…)

Za više informacija kontaktirajte nas s povjerenjem!

eu_fondovi@t.ht.hr

Vaučer za strategiju digitalne transformacije (76.000 kn/korisnik)

04

Saznajte kako uz pomoć bespovratnih sredstava možete digitalizirati i unaprijediti svoje poslovanje – omogućite svojim zaposlenicima da uz pomoć digitalnih alata (Microsoft Office 365, CRM, DMS…) svoj posao obavljaju jednostavnije, ali istodobno i učinkovitije i sigurnije. Bilo da rade iz ureda ili iz udobnosti vlastitog doma.

Za više informacija kontaktirajte nas s povjerenjem!

eu_fondovi@t.ht.hr

Grantovi – bespovratne potpore za digitalizaciju

Grantovi će financijski poduprijeti uvođenje digitalnih rješenja u poslovanje kao i digitalnu transformaciju MSP-a. Ovim sredstvima omogućit će se povećanje kapaciteta za digitalnu transformaciju poduzeća nabavom digitalnih alata i opreme te jačanjem ljudskih kapaciteta za razvoj i primjenu novih proizvoda, usluga i procesa.

Grant za digitalizaciju (750.000 kn/korisnik)

Prihvatljivo: oprema, softver, edukacija zaposlenika, troškovi plaća za razdoblje u kojima zaposlenici rade na projektu i troškovi vanjskih davatelja usluga te dodatni režijski troškovi i ostali izdaci.

Korištenjem usluga ponuđenim u vaučeru za strategiju digitalne transformacije MSP može pripremiti detaljno istraživanje potreba digitalizacije poduzeća dok samu implementaciju digitalne transformacije može sufinancirati putem granta.

 

 

 

stats stats
Radimo s više od 500 zadovoljnih klijenata.

Kolačići i slične tehnologije

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Na taj način poboljšavamo vaš doživljaj upotrebe, analiziramo promet web mjesta i prikazujemo sadržaj i oglase koji vas zanimaju. U tu se svrhu stvaraju korisnički profili na web-mjestima i uređajima. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri.

Odabirom mogućnosti „Samo nužno” prihvaćate samo one kolačiće koji omogućuju pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta. Odabirom mogućnosti „Prihvati sve” dopuštate pristupanje informacijama na svom uređaju i omogućujete društvu Combis d.o.o i njegovim partnerima da upotrebljavaju sve kolačiće u analitičke i marketinške svrhe. Vaši podaci tada mogu biti preneseni u zemlje izvan Europske unije u kojima ne možemo osigurati istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji (pogledajte članak 49. stavak 1. točku (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Pod „Postavke” možete odabrati sve mogućnosti i u bilo kojem trenutku promijeniti stanje svoje privole.

Više informacija možete pronaći u Pravilima o zaštiti privatnosti i na Popisu partnera.

Postavke kolačića i sličnih tehnologija

Na našem web-mjestu upotrebljavamo kolačiće i slične tehnologije za spremanje, čitanje i obradu informacija na vašem uređaju. Navedene tehnologije također upotrebljavaju naši partneri. Mi i naši partneri upotrebljavamo navedene tehnologije u analitičke i marketinške svrhe samo uz vašu privolu.

Upotrijebite gumbe pored željene mogućnosti kako biste dali ili povukli svoju privolu u bilo kojem trenutku. Ovu stranicu možete uvijek otvoriti iz podnožja na našem web-mjestu.

Dodatne informacije o privoli za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije 

Vaša privola također je osnova za prijenos podataka u zemlje izvan Europske unije (članak 49. stavak 1. točka (a) Opće uredbe o zaštiti podataka). Combis d.o.o. ne može jamčiti istu razinu zaštite podataka kao u Europskoj uniji. Primjerice, lokalne vlasti možda mogu pristupiti vašim podacima. Također mogu biti ograničena vaša prava koja se odnose na zaštitu podataka. Ako želite znati više, pročitajte naše informacije o obradi podataka u zemljama izvan Europske unije i pogledajte naš popis partnera.

 


Osnovna funkcionalnost web-mjesta

Ovi su kolačići uvijek aktivni i neophodni za pravilno funkcioniranje našeg web-mjesta.


Analitika društva Combis

Ovi nam kolačići pomažu da poboljšamo svoje razumijevanje ponašanja korisnika.

Pročitajte više

Kolačiće i analitičke tehnologije upotrebljavamo kako bismo bolje razumjeli kako se upotrebljava naše web-mjesto. Pomažu nam optimizirati naše digitalne usluge. Primjerice, možemo odrediti koliko ljudi posjećuje naše web-mjesto ili određenu uslugu. Također se upotrebljavaju za statističke procjene koje nam pokazuju kako ljudi upotrebljavaju naše digitalne usluge. Analiza se temelji na pseudonimiziranim podacima.

Popis partnera