English (United Kingdom)


Home Rješenja i usluge Po vrsti Sistemska rješenja Microsoft System Center 2012
E-mail Ispis PDF

Microsoft System Center 2012

Smanjivanje troškova, racionalizacija, povećanje operativne efikasnosti te unapređenje kvalitete usluge, neki su od ciljeva IT organizacija. Nove verzije Microsoft System Center alata donose značajna tehnološka poboljšanja koja omogućuju ostvarenje navedenih ciljeva. Uz novu verziju Service Manager alata te mogućnosti međusobne integracije (između ostalog koristeći i Orchestrator), implementacijom System Center alata moguće je ostvariti gotovo sve potrebe iz područja naprednog upravljanja IT infrastrukturom i servisima (IT Service Managementa – ITSM-a).

Spomenuti alati u kombinaciji s Microsoftovim virtualizacijskim tehnologijama, gdje prije svega ističemo Hyper-V 3.0, predstavljaju idealno rješenje za Private Cloud. Svakako valja naglasiti potencijal za direktne uštede koje se mogu postići zamjenom '3rd party' rješenja, kao što su primjerice zamjena antivirusnog rješenja, zamjena rješenja za backup i slično.

Predstavljamo alate:

  • Operations Manager – SCOM: nadzor infrastrukture i servisa u novoj verziji uključuje i nadzor mreže i nadzor performansi aplikacija što čini potpunu platformu za SLA (Service Level Agreement) upravljanje.
  • Configuration Manager – SCCM: upravljanje konfiguracijama primarno klijentskog i poslužiteljskog okruženja, rješenje za distribuiranu implementaciju aplikacija i ažuriranje novim verzijama, softversku i hardversku inventuru, implementaciju i nadogradnju operativnog sustava računala, power management, udaljeno spajanje na računala i drugo.
  • Virtual Machine Manager – SCVMM: nova verzija VMM-a će značajno pojednostavniti izgradnju i održavanje Private Cloud rješenja.
  • Data Protection Manager – SCDPM: poboljšana podrška za backup virtualizacijske okoline te ostalih resursa implementiranih na Microsoft tehnologijama.
  • Service Manager – SCSM: alat za izgradnju platforme za upravljanje IT servisima (ITSM), za sve preporuke koje na tom području definira primjerice ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Service Desk rješenja s funkcionalnostima upravljanja incidentima i problemima, upravljanje korisničkim zahtjevima, itd.
  • Orchestrator – SCORCH: Zajedno s novom verzijom Service Managera predstavlja najveće pojačanje u kontekstu integracije System Center alata te integracije s IT okruženjem korisnika. Ovaj alat će omogućiti automatizaciju administrativnih (i sličnih) aktivnosti na sustavu.
  • Forefront Endpoint Protection – SCFEP: u ovoj je verziji Microsoftovo antivirusno rješenje potpuno integrirano u SCCM.
  • App Controller: alat za upravljanje aplikacijskim okruženjem.

COMBISov Microsoft tim intenzivno radi na implementacijama svih navedenih alata, a poseban naglasak za razdoblje koje dolazi bit će na razvijanju rješenja za upravljanje temeljenih na Service Manageru. Neka od tih rješenja već su testirana u pilot projektima s našim korisnicima:

  • automatizacija kreiranja korisničkih računa i dodjela prava pristupa (potrebne se informacije unose kroz Self-Service portal – Service Manager, a Orchestrator kreira korisnički račun u AD-u (Active Direcory), kreira mailbox, kreira korisnički račun za pristup poslovnom sustavu, dodaje korisnika u sigurnosnu grupu, a sve zajedno bez potrebe sudjelovanja sistem administratora),
  • rješenje za upravljanje incidentima i korisničkim zahtjevima,
  • automatizacija implementacije sigurnosnih i kritičnih zakrpa na serverskoj infrastrukturi.

Još od predprodukcijskih (release candidate) verzija, većina System Centar alata je implementirana u produkcijskom okruženju COMBISove infrastrukture što članovima Microsoft tima omogućuje stjecanje adekvatnih znanja još u ranim fazama razvoja novih tehnologija.

COMBISov tim posjeduje Microsoft GOLD partnerski status za System Management and Virtualization kompetenciju.

Reference (abecednim redoslijedom)

  • Combis d.o.o.
  • Franck d.d. Zagreb
  • Gavrilović d.o.o.
  • HT d.d. Mostar
  • Ministarstvo financija Republike Hrvatske – Carinska uprava
  • Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU
  • UniCredit Bank d.d.

Kontakt

Combis Microsoft tim
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
Tel.: +385 1 3651 222




 
Vrh stranice
www.combis.rs prijava test