English (United Kingdom)


Home Rješenja i usluge Po vrsti Podrška Klasično održavanje
E-mail Ispis PDF

Klasično održavanje

U sklopu ugovora o održavanju nudimo:

Upravljanje incidentima

Pod incidentom se podrazumijeva bilo koji događaj koji nije standardni dio rada opreme, a koji uzrokuje ili može uzrokovati prekid ili smanjenu kvalitetu usluge. Cilj je što prije vratiti uslugu u normalno stanje sa što manjim utjecajem na poslovanje korisnika, uz prihvatljive troškove. COMBIS nudi razrađen aplikativni sustav upravljanja incidentima na način da se incident prijavi putem telefona, e-mail-a ili web obrasca.

Reaktivna podrška

Reaktivna podrška podrazumijeva izvođenje intervencije po pozivu od strane korisnika. Stručno osoblje COMBISa će problem otkloniti savjetom, uputama putem telefona ili udaljenim pristupom sustavu te po potrebi izlaskom na lokaciju korisnika, a s ciljem da se problem otkloni u vremenu sukladno ugovornim obvezama.

Proaktivna podrška

Veliku pažnju pridajemo proaktivnom održavanju sustava, prilikom kojeg primjenjujemo najbolje prakse proizvođača opreme odnosno programskih rješenja koji su u našem portfelju. Pratimo performanse informacijskog sustava te „ukupno zdravlje“ sustava, redovno primjenjujemo zakrpe koje preporučuju proizvođači opreme odnosno programskih rješenja te pravovremeno obavještavamo korisnike o novim verzijama sustava kojeg održavamo.

Konzultantske usluge

U sklopu održavanja COMBIS nudi i konzultantske usluge kojima je cilj unaprijediti postojeće sustave korisnika.

Stručne radionice


U dogovoru s korisnikom u mogućnosti smo pružiti dodatnu korisničku edukaciju, a kojoj je cilj unaprijediti interna znanja o sustavima koje korisnik koristi.

Brzi odziv na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske

Uz centralnu lokaciju koja se nalazi u Zagrebu, COMBIS ima još osam podružnica (Dubrovnik, Split, Zadar, Rijeka, Varaždin, Osijek, Novigrad/Umag i Pula). U mogućnosti smo doći na bilo koju lokaciju na teritoriju RH u kratkom roku.

Dokumentacija cjelokupnog IT sustava kao i naknadnih promjena

Prilikom preuzimanja održavanja, COMBIS provodi analizu korisničkog sustava na temelju koje izrađuje detaljnu tehničku dokumentaciju sustava. Velika važnost se pridaje kontinuiranom ažuriranju tehničke dokumentacije.

Uz Klasično održavanje, COMBIS nudi i Platinum podršku koja obuhvaća cjelokupnu uslugu održavanja visoke kvalitete, s naglaskom na posebnu prilagodbu usluge potrebama korisnika na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske. Također, po potrebi možemo dogovoriti model prilagođen Vašem IT sustavu, ukoliko se radi o komponentama koje nisu dio standardnih paketa održavanja.

Primjenom COMBIS znanja i iskustava jamčimo:

  • Poboljšanu pouzdanost IT infrastrukture
  • Smanjene operativne i troškove održavanja
  • Unaprijeđeno korištenje IT imovine
  • Dostupnost kvalificiranih resursa 24/7
  • Primjenu najboljih praksi iz ITIL standarda

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na telefon  +385 (0)1 3651 222 ili e-mail adresu   Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
 
Vrh stranice
www.combis.rs prijava test