English (United Kingdom)


E-mail Ispis PDF

Podrška

Tvrtke se danas sve više suočavaju s izazovom učinkovitog korištenja i upravljanja IT infrastrukturom kako bi se zadovoljili zahtjevi za što kvalitetnijom uslugom. Stoga je potrebno osigurati pouzdanu i skalabilnu infrastrukturu koja može zadovoljiti poslovne zahtjeve pri čemu se mora voditi računa o kvaliteti, sigurnosti i troškovima.

Cilj Combisa jest biti uz korisnika tijekom cijelog procesa informatizacije, od planiranja preko implementacije i održavanja, do izmještanja i zbrinjavanja opreme. Stoga Combis svojim korisnicima pruža mogućnost odabira različitih modela podrške, sukladno njihovim potrebama.

Više od 100 visokostručnih djelatnika Combisa zaduženo za usluge održavanja, kako sistemskog tako i aplikativnog, po principu 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

S devet lokacija raspoređenih širom Hrvatske (Zagreb, Dubrovnik, Split, Rijeka, Osijek, Zadar, Pula, Varaždin, Novigrad), Combis je osigurao poslovnu mrežu koja pruža mogućnost dolaska do bilo koje lokacije na području Hrvatske u roku od sat vremena, a uspostavljanjem sjedišta u Sarajevu te servisnih centara u Banja Luci i Mostaru, Combis širi područje djelovanja na regiju te tako ostvaruje brži pristup i lokacijama u regiji.

Combis je uspostavio poslovnu funkciju Service Desk kao centralno mjesto komunikacije s korisnicima, kako bi pojednostavio i poboljšao izravne kontakte sa svojim korisnicima. Pozivom na Service Desk mogu se u svakom trenutku dobiti informacije o statusu problema korisnika ili informacije o bilo kojoj drugoj usluzi, proizvodu i rješenju Combisa.

Uvedene su i nove tehnologije u poslovanju Service Deska, kao što su IP kontakt centar i centralni aplikacijski sustav za prijam i evidenciju prijava, prijedloga i zahtjeva. Rabeći provjerene tehnologije s poznatim rješenjima Combisa – ComContact i ComDesk, integrirane su govorne i podatkovne tehnologije. Na ovaj način, Combis je u mogućnosti objediniti različite vrste korisničkog pristupa: telefonski, faks, web, e-mail, sms te osobni, direktan kontakt.

U odjelu rade stručni operateri dostupni 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
 
Vrh stranice
www.combis.rs prijava test