English (United Kingdom)


Home Rješenja i usluge Po vrsti Outsourcing Upravljanje samouslužnim uređajima
E-mail Ispis PDF

Upravljanje samouslužnim uređajima

Samouslužni uređaji sve su više zastupljeni na tržištu. Oni su dokaz spremnosti naših partnera/korisnika da svojim korisnicima budu na raspolaganju 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. U takvim je uvjetima od presudne važnosti raširenost mreže samouslužnih uređaja i njihova stalna raspoloživost.

COMBISova uloga u ispunjavanju ovih kriterija ogleda se u svim fazama koje prethode puštanju samouslužnog uređaja u rad – ali se potom nastavlja i u njegovom kasnijem životnom ciklusu.

U fazi narudžbe i isporuke usklađujemo potrebe naručitelja s brojnim mogućnostima izvedbe svakog pojedinog samouslužnog uređaja. Pritom nudimo vlastitu testnu i demo opremu, kako za pripremu prezentacija i razvoj novih korisničkih usluga, tako i za potrebe certificiranja uređaja.

Prije otpremanja na dogovorenu lokaciju, uređaje skladištimo u vlastitom prostoru. U COMBISovom skladištu obavljamo inicijalni tehnički pregled samouslužnih uređaja i instalaciju isporučenog korisnikovog softvera. Tako pripremljen uređaj, na zahtjev korisnika transportiramo i isporučujemo na lokaciju ugradnje.

Pri instalaciji uređaja, u suradnji sa specijaliziranim partnerima, opremamo samouslužne uređaje dodatnim sigurnosnim komponentama, pribavljamo suglasnosti od upravnih tijela i osiguravamo tehničke preduvjete za postavljanje samouslužnih uređaja na ugovorenim lokacijama. Kako bi instalacija bila što efikasnija, utvrđujemo prioritete i usklađujemo redoslijede izvođenja instalacije s vlasnicima prostora i partnerima koji sudjeluju u ovoj vrlo zahtjevnoj fazi izvedbe. U to se ubraja i planiranje i izvođenje složenih radova vezanih uz deinstalaciju, odnosno premještanje ranije postavljenih uređaja, te instalacija i završno puštanje samouslužnih uređaja u rad.

S ciljem osiguranja tražene raspoloživosti, COMBIS nudi ugovaranje osnovnog i proširenog modela održavanja u jamstvenom i izvanjamstvenom periodu, uz obavljanje preventivnih tehničkih pregleda. Visoku razinu usluge jamči veliko vlastito skladište rezervnih dijelova, zaprimanje prijava kvara na Service Desku 24 sata dnevno, 365 dana u godini, te kratko vrijeme odziva i otklanjanja kvara na svim lokacijama u Hrvatskoj, uključujući i otoke.

COMBIS trenutno u Hrvatskoj održava ukupno preko 1.250 isplatnih bankomata, 105 BNA (Bulk Note Acceptor) uplatnih uređaja, te 46 dnevno-noćnih trezora.


Reference (abecednim redoslijedom)

  • Croatia banka d.d.
  • EFT - Usluge d.o.o. EURONET
  • Erste & Steiermärkische Bank d.d.
  • Kreditna banka Zagreb d.d.
  • Primorska banka d.d. Rijeka
  • Raiffeisenbank Austria d.d.
  • Sberbank d.d.
  • Zagrebačka banka d.d.
 
Vrh stranice
www.combis.rs prijava test