English (United Kingdom)


Home Rješenja i usluge Po vrsti Aplikativna rješenja ComProtect – Centralni Informacijski Sustav Zaštite Potrošača
E-mail Ispis PDF

ComProtect – Centralni informacijski sustav zaštite potrošača

Porastom konkurencije na tržištu u gotovo svim industrijama, javlja se sve veća potreba za diferenciranjem pojedine tvrtke od ostalih. U ozračju promjena te približavanja normama Europske unije, tvrtke će se sve više razvijati u smjeru pojačane zakonske zaštite svojih potrošača jer će samo tako moći zadržati njihovu lojalnost i povjerenje.

Zakoni postoje, ali brojni potrošači - iako svjesni prava koja imaju - često ne znaju kako ta ista prava i ostvariti. Stoga je postalo neophodno uvođenje kontroliranog mehanizma koji bi pomogao informiranju potrošača i rješavanju njihovih pritužbi.

S idejom poboljšavanja povezanosti i informiranosti korisnika na polju zaštite potrošača, COMBIS je razvio aplikaciju ComProtect – Centralni informacijski sustav zaštite potrošača.

Sustav podržava simultan rad iznimno velikog broja korisnika, neovisan je o platformi korisnika i dostupan preko weba. Osim toga, sustav je skalabilan i temeljen na otvorenim standardima za razmjenu podataka te siguran od vanjskih upada od strane neovlaštenih korisnika.

Sustav se sastoji od tri osnovna dijela:

  • web-stranice za informiranje potrošača i podnošenje prijava i upita, s mogućnošću dinamičkog administriranja i kreiranja sadržaja
  • aplikacije za vođenje samih predmeta (prijava i upita) te
  • web-foruma koji će služiti kao komunikacijski kanal između javne uprave, potrošača i poslovne zajednice u budućnosti.

Web-stranica je napravljena kao CMS (Content Management System) za administraciju i uređivanje sadržaja. Kako je ideja bila stvaranje središnjeg mjesta za prikupljanje i rješavanje problema potrošača, napravljen je i web-forum za međusobnu komunikaciju svih sudionika.

Aplikacijski dio podržava podnošenje upita i prijava potrošača putem weba, njihovo zaprimanje i obradu od strane nadležnih tijela te pružanje povratne informacije potrošaču. Sve prikupljene informacije rabe se za daljnje referenciranje i kreiranje izvješća u svrhu analize stanja na području provođenja Zakona o zaštiti potrošača.

Uz to su podržani i arhiviranje, administriranje, identifikacija korisnika, kontrola pristupa i raspoložive aktivnosti, ovisno o ulozi i ovlaštenjima korisnika. Budući da je riječ o intranet web-aplikaciji sa središnjom bazom podataka, sve aktivnosti i promjene trenutno su vidljive svim sudionicima u procesu koji imaju potrebna ovlaštenja, čime se postiže maksimalna dostupnost informacija uz minimalne hardverske i softverske zahtjeve: krajnjem korisniku potrebni su samo osobno računalo s vezom na intranet i web-preglednik.


Referenca

  • Ministarstvo gospodarstva Republike Hrvatske
 
Vrh stranice
www.combis.rs prijava test