English (United Kingdom)


Home Rješenja i usluge Po vrsti Aplikativna rješenja ComPlain – Reklamacijski centar
E-mail Ispis PDF

ComPlain – Reklamacijski centar

Kako bi svojim korisnicima omogućio brzo i uspješno otklanjanje pogrešaka, promptno rješavanje problema, pritužbi i primjedbi te im na taj način pružio priliku da dodatno učvrste dobre odnose s korisnicima, COMBIS je razvio aplikaciju ComPlain – Reklamacijski centar.

ComPlain je razvijen kao centralizirana aplikacija za upravljanje svim vrstama reklamacija, zahtjeva te ostalih poslovnih događaja koji imaju unaprijed određen životni ciklus, procedure te vijek trajanja i načine rješavanja. Dodjela prava pristupa aplikaciji te dodatna podjela po opisu poslova i zadataka vrlo jednostavno omogućuje svim djelatnicima unos, preuzimanje, preusmjeravanje, eskalaciju, zatvaranje i analizu rada unutar tvrtke, a kroz vrlo jednostavno i pregledno web sučelje osiguran je sofisticiran način kontrole svake reklamacije ili zahtjeva.

Upotrebom web sučelja, moguće je dodatno sačuvati investicije u postojeću infrastrukturu te vrlo jednostavno implementirati rješenje u cjelokupan informacijski sustav, na jednoj ili više lokacija. Dodatnom integracijom s bazom ljudskih potencijala, bazama korisnika te otvaranjem aplikacije i prema vanjskim dobavljačima i podizvođačima, moguće je na vrlo jednostavan način prikupljati i analizirati sve zaprimljene dokumente.

Ukoliko se ComPlain integrira s ComContactom ili s nekom drugom multikanalnom kontakt centar aplikacijom, moguća je i dodatna funkcionalnost automatskog popunjavanja obrazaca, dodatnog obavještavanja korisnika o statusu reklamacije, kao i ostale aktinosti koje unapređuju odnose s korisnicima.

Ugradnjom poslovnih procesa i postojećih formi za unos s obaveznim podacima, osigurava se da svaki zaprimljeni zahtjev ili reklamacija sadrže dovoljno podataka za rješavanje u što kraćem roku, ovisno o težini i hitnosti problema. Ukoliko je korisnik iz kategorije V.I.P. korisnika, moguća je i primjena funkcionalnosti ŽURNO, gdje takvi zaprimljeni zahtjevi dobivaju prioritet nad ostalima, a čime se postiže visoka razina kvalitete poslovnog odnosa.


Referenca

  • Zagrebačka banka d.d.
 
Vrh stranice
www.combis.rs prijava test