English (United Kingdom)
E-mail Ispis PDF

ComDesk – Service Desk

Tvrtke danas nastoje omogućiti svojim korisnicima brz i jednostavan pristup informacijama, nastoje unaprijediti kanale komunikacije, promptno i učinkovito odgovarati na zahtjeve korisnika te rješavati njihove probleme prema stupnju ozbiljnosti odnosno hitnosti.

COMBIS aplikativnim rješenjem ComDesk (Service Desk), koje podržava centralno mjesto komunikacije s korisnicima, omogućuje tvrtkama jednostavan pregled podnesenih zahtjeva na jednom mjestu te kvalitetno i ažurno praćenje rješavanja incidenata njihovih korisnika. ComDesk je aplikativno rješenje razvijeno prema preporukama ITIL-a (IT Infrastructure Library).

Aplikacija podržava:

  • Incident Management – praćenje i upravljanje incidentima
  • Change Management – praćenje i upravljanje promjenama
  • SLM (Service Level Management) – praćenje razine usluge pružene internom i/ili vanjskom korisniku
  • CMDB (Configuration Management Database) – baza cjelokupne opreme koju Service Desk podržava

Omogućujući objedinjavanje različitih vrsta korisničkog pristupa, putem telefona, faksa, e-maila, sms-a, web-a, govorne pošte te osobnog kontakta, korisnicima se pristupa na njima najprihvatljiviji način. Osim prijava problema, u aplikaciji je moguće bilježiti i sve primjedbe, pohvale i prijedloge korisnika, gradeći na taj način vrlo korisnu bazu znanja, pa i djelatnici s malo radnog iskustva mogu sudjelovati u rješavanju problema koristeći se njome. Nadalje, tijekom obrade prijave problema kreiraju se radni nalozi koji se istovremeno mogu upućivati pojedinim specijaliziranim izvršiteljima te na taj način više izvršitelja može zajednički sudjelovati u rješavanju problema bez dodatnog opterećivanja korisnika, ali i samih izvršitelja.

Kako bi se osigurala maksimalna učinkovitost uz minimalne vremenske gubitke, aplikacija također pruža i mogućnost određivanja prioriteta problema, što rezultira bržom reakcijom na hitne prijave problema.

ComDesk se jednostavno integrira s postojećim informacijskim sustavom, kao samostalna aplikacija ili integrirana s ComContactom, integriranim kontakt centrom.


Referenca

  • Combis d.o.o.
 
Vrh stranice
www.combis.rs prijava test